In het vliegtuig

15 augustus 2013 - Iranshahr, Iran

Donderdag 15 augustus 2013,         17.03 u

Om 7 uur vanmorgen was ik klaarwakker: vandaag gaan wij EIN-DE-LIJK naar Thailand!
10 maanden geleden boekten Michael, Bianca, Jarro & ik onze vakantie naar Thailand. Het was het wachten zeker waard!

Na onze spullen nogmaals gecheckt te hebben vertrokken wij  om 10.30 u richting Schiphol Airport om daar elkaar om 11.00 u te treffen. Meteen was het een en al gekkigheid en ontzettend gezellig, onze dag/vakantie kan niet meer stuk!

Na iedereen gedag gezegd te hebben gaan we op zoek naar onze vertrekhal en incheckbalie, die wij gelukkig al vrij vlug gevonden hadden.
Hup, daar gingen onze koffers, stuk voor stuk de weeg/loopband op, stikkertje er omheen en weg ermee.

Eenmaal door de douane hebben wij nog een aantal uren de tijd gehad om rustig wat winkeltjes te bekijken en een lekkere pizza of calzione te eten! Wat smaakte dat goed!

Voordat wij het wisten was het al 13.30 u  en was het tijd om in te checken! Het begon nu toch echt wel te kriebelen bij ons allemaal: gingen we dan toch echt naar Thailand?!
Voordat wij het wisten zaten we in het vliegtuig en vlogen wij het (hopelijk) zonnige Thailand tegemoet.

Onderweg werd er ruim water, koffie en thee aangeboden door de schattig in het roze geklede Chinese dames van China Airlines.
Na 2 uur kregen wij onze eerste maaltijd al aangeboden: lekkere kleefrijst met een visje en currysaus, een fruitsalade, een gewone salade, een heerlijk stukje cake en een stroopwafel! En als klap op de vuur pijl begon de zon ook nog eens te schijnen: Volgens ons was de vakantie zojuist begonnen!

En nu ik hier het 1e gedeelte van onze 'Party Crew on Tour' blog aan het typen ben, vliegende boven Iran en nog 8,5 u te vliegen ge hebben, besef ik mij inene dat het wel erg donker is in het vliegtuig...
Alle schuifjes voor de ramen in het vliegtuig zijn dichtgeschoven (behalve die van mij :D) en liggen mensen te slapen of rustig een filmpje te kijken op de ingebouwde schermpjes of een ipad. Tijd om zelf ook maar even rustig mijn boekje te lezen of mijn oogjes even dicht te doen :)