Koh Samui, dag 2: angthong national marine park

25 augustus 2013 - Angthong National Marine Park, Thailand

Na een goede nacht geslapen te hebben -wakker geworden hoe ik in bed gekropen ben- lekker ontbeten hier in t hotel en om 8 u al weer met het minibusje richting de haven om daar op de boot te stappen richting het Angthong national marine park te varen.

we waren met een klein groeppie van ongeveer 10 man: wij als crew, Daphne en Ricardo -een stelletje van onze leeftijd die wij hebben leren kennen gedurende de vakantie- en nog een aantal andere mensen van ons reisgezelschap.

wat hebben wij weer een mooie dingen gezien! Voor de mensen die erg nieuwsgierig zijn en niet op de fotos willen/kunnen wachten raad ik het aan om even te googlen waar wij geweest zijn.

Het Angthong Nat. Marine park bestaat uit een aantal kleine, onbewoonde eilanden die een reeks vormen vlak bij Koh Samui. Deze eilanden zijn ontzettend mooi met een blauwe zee, groene lagunes en weelderige jungle waar ook wilde doodshoofdapen leven.

vandaag hebben wij gekayakked, gezwommen, geprobeerd te snorkelen -water was troebel door regenval-, genoten van de zon en heeft Michael samen met Ricardo de top van een van de eilanden beklommen dat ondanks de zware regenval die er was gevallen toen wij aankwamen op t eiland werd afgeraden. Wat een mooie plaatjes hebben wij met zn allen weer weggeschoten en wat hebben wij weer gelachen! Het is teveel om te typen dus de verhalen volgen nog wanneer wij weer thuis zijn.

vanavond lekker gegeten bij de Italiaan, weer is wat anders. Ook Jarro is inmiddels slachtoffer geworden van de buikloop, daarmee staat de score nu op 3 van de 4 crewleden :p Michael houdt t lang vol :p haha

Ik zal proberen zometeen nog wat fotos/filmpjes te posten, geen garantie!

morgen is onze laatste volle dag op Koh Samui. Lekker genieten van de zon bij t zwembad op t strand, misschien nog even olifantjes kijken.. We zien het wel!

Groetjes van de crew! En welterusten voor straks!

(toegevoegd door Chantalle)

1. Martin:
    25 augustus 2013
    Toppie weer van die mooie foto's en dan het verhaaltje ,het is net of we er bij zijn. Haha
  2. Martin:
    25 augustus 2013
    Oké Mike hou vol niet op de laatste dag buikloop krijgen hoor.
  3. Bert:
    25 augustus 2013
    Alleen de sterkste blijven over!!!!!!!
    Nu nog ff volhouden!!!!!!
    Grt bert