Laatste dag Koh Samui en planning aankomende 2 dagen

26 augustus 2013 - Koh Samui, Thailand

Vandaag heerlijk rustig dagje bij het hotel aan t zwembad gehad, even bijkomen van de indrukwekkende vakantie! Heerlijk was het in het zonnetje bij het zwembad dat uitkeek over zee. Toch nog beetje kleurtje gekregen met zn viertjes en klein beetje verband, lekker smeren met after sun.

om 18.00even het weer om te slaan, vanuit zee kwam weer een pikzwarte lucht aanwaaien. Helaas was dit als alarm, wat kleine spetters en dat was het.

na lekker gedoucht en ons omgekleed te hebben zijn wij met de taxi, naja taxi.. De taxi's hier zijn pickuptrucks met 2 houten bankjes in de laadbak en een zelf inelkaar geflanst dakje erop. Super gewoon! Wat hebben wij gelachen, hup in de taxi richting Chaweng, een andere kustprovincie meer noordelijker (wij zitten nu in Lamai).

hier hebben wij een ontzettende leuke avond gehad. Heerlijk winkeltjes en stalletjes bekeken en heerlijk gegeten! En jahoor, Bianca, Jarro, Michael en ik zijn alle 4 geslaagd voor een shirt! Bianca & ik met 'i love Koh Samui', Michael ook met het eiland erop en Jarro 1 met het label van 'Jack Daniels' er op, want voor ons is en blijft hij gewoon Jack!

Bij terugkomst op de hotelkamer nog lekker even nageborreld en gelachen. Wij zij. Het er met zijn vieren overeens: wat is deze vakantie ontzettend indrukwekkend en leuk geweest! Wat hebben we ontzettend veel gedaan en gezien!

Onze tassen zijn inmiddels weer ingepakt. Tijd voor het laatste deel van onze ontdekkingsreis.

morgen vertrekken wij aan t eind van de ochtend richting de haven van Koh Samui om daar weer op de catamaran te stappen richting het vaste land. Het strandvakantie-gedeelte zit er op!

Vanuit Surat Thani vertrekken wij dan met de nachttrein richting Bangkok, waar wij de 29e in de ochtend aankomen.

onze laatste dag zal dan ook in Bangkok zijn. Nog even wat cultuur opsnuiven in deze wereldstad! Wij gaan nog de fietstour van Co van Kessel door Bangkok doen, jaaaaaaaa hoe gek kan je zijn! Deze schijnt ontzettend gaaf te zijn dus vooruit, laten wij dit dan ook maar meemaken!  Hierna gaan wij douchen in ons hotel wat wij voor de dag hebben ons even opfrissen om 's Avonds weer op stap te gaan richting de Baiyoke Sky Tower.

De Baiyoke Tower II is het hoogste hotel (met mast) van Zuidoost-Azië met zijn
309 meter hoog (met mast 328 m) en heeft ongeveer 85 verdiepingen. Het gebouw bestaat uit 673 hotelkamers en heeft een publiek observatiedek op de 77ste verdieping. Op de 84ste verdieping bevindt zich Thailands enige, in de openlucht, ronddraaiend luchtdek. Hier gaan wij van het uitzicht genieten en eten als afsluiting. Wij ben benieuwd!

Helaas hebben wij de aankomende dagen waarschijnlijk geen internet waardoor er geen berichtjes of fotos geplaatst kunnen worden. Geen ramp, 29 augustus zijn wij weer terug in ons kikkerlandje en kunnen wij jullie alles vertellen en laten zien!

Tot snel!

(Toegevoegd door Chantalle names de crew)

1. Bert:
    Toppie en tot gauw.
    Grt Bert
  2. José:
    26 augustus 2013
    Ha crew, bedankt weer voor het verhaal en goede reis naar Bangkok'! Voorzichtig op die fietsjes hoor :-) XXJosé
  3. Martin:
    26 augustus 2013
    Voorzichtig in die draaimolen en op de fiets.zien jullie snel weer thuis.wij zitten nl met smart op die belevenissen van jullie te wachten!!dikke kus allemaal .ehh van mart n klo:-) p op de schouder.
  4. Martin:
    26 augustus 2013
    Dat wordt een lange reis met de trein 10 tot 14 uur( kleine 1000km)
    Hoop dat hij niet teveel hobbelt en dat jullie nog wat kunnen slapen onderweg. Het is een nachttrein geloof ik. Heb net even gekeken op internet. Erg lange trein, maar zag er comfortabel uit, mooie slaap cabines met wc en een restaurant met bar aan boord. Goede reis en snel tot
    horens groetjes xxxx